Offroad Gateway

Harley + Cherokee, jak to máme hozený
Publikováno: Úterý, 09.12. 2003 - 12:52:36
Téma: Profily


Je mi 36 a jsem z Prahy. Od malička jsem se zajímal o všechno co smrdělo benzínem.Pak jsem se vyučil automechanikem a šel na vojnu,kde jsem dva roky jezdil s docela hustým offroadem- T-72 !V 91 jsem si koupil svoje první auto.Byl to GAZ 69.



Měl jsem ho asi rok.Pak mě začali víc zajímat motorky.V 95 jsem s kamarády založil prodejnu,servis a tuningovou dílnu na Harley Davidson. Je paradox,že motorku jsem nikdy nechtěl,ale můj sen od mala byl Jeep Willys.Pamatuju se jak byly ve Světě Motorů inzeráty za 15-20 tis.Když jsem byl někde na dovolený u moře tak jsem si vždicky půjčoval Wranglera a byl jsem rozhodnut si ho koupit až budu mít vyřešený bydlení a taky volný peníze na něj.



Předloni si můj kolega s firmy koupil XJ 90rok a já hned věděl ,že ho chci taky!Jízda a ovládání mi připomínalo Wrangler ale pohodlím a praktičností to bylo jako v normálním autě.Na takovou tu pakárnu a nepohodlí mám Harley a Cherokee je pro mě taková alternativa.Wrangler by byla druhá motorka. Loni na podzim přišla ta chvíle, kdy jsem začal Jeepa schánět.



Nabídek bylo hodně ale samý vraky. Měl jsem podmínku ? r.v.91-96, 4.0, LTD, a voňavec. Pak jsem jednoho objevil a byl podle mých představ. Za ten rok jsem auto vylepšoval a dochytával drobný jsem bifloval všechny možný informace ze světa, které se o tomhle modelu daly sehnat. Byl jsem překvapen, kolik toho je! Těch rad, vychytávek, úprav, výrobců. To je přesně to co mě na tom baví, jak na H.D. Úpřimě, já nejsem 100% offroaďák co se jízdy v terénu týče, více mě zajímá značka Jeep a především Cherokee a jeho úpravy. Líbí se mi i jiné klasické teréňáky a oceňuji jejich schopnosti ale nejvíce mám vztah k Jeepu. Na druhou stranu, vůbec se terénu nebráním, ale musim k tomu uzrát. To je o mě asi všechno.



Teď něco k autu:
Jeep Cherokee 4.0, Limited,1992, stř.šedá metal.,
6cm lift-v př podložky,v zad. delší vahadla,
30x9,5x15" na 8" ráfcích,
K+N vzd.filtr, tepelná izolace filtrboxu, TB podložka,
2.5" Rustyś Flowmaster 50 výfuk, bez katalyzátoru,
přepínání převodovky na manuální ovládání,
štel. track bar vlastní konstrukce,
přední rám a nášlapy jsou pevnostní ne jen na parádu.
Také vlastní výroby. Jsou uchyceny pevně až na "rám" a nášlapy kryjí hlavně prahy zespod.

Všechno si na autě dělám sám a na ulici před mojí prodejnou, pokud nepotřebuju nějakou spec.diagnostiku nebo velkej zvedák.

No, takže jsem se snad tak ňák představil. Harley.

Harley uz je s fotkama! ;-)



Tento článek si můžete přečíst na webu Offroad Gateway
http://www.offroad.cz

Tento článek najdete na adrese:
http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=152