Offroad Gateway

Kejmlův offroad profil
Publikováno: Pátek, 13.02. 2004 - 21:03:58
Téma: Profily


Všechno to začalo motorkama ? v první třídě jsem se dostal ke speciálně upravené motorce s motorem z Jawa 555 na malých terénních kolech, komínkovou nádrží a s hromadou dalších vychytávek. Takže jsem začal lítat v terénu, po polních a lesních cestách a tím to vlastně všechno začalo...



Později jsem měl ještě několik motorek, ale až do svých 16ti let to byla vždy nějaká crossová speciálka. Na kroskách jsem s terénem srostl a zůstalo to tak nějak ve mě...



Loni jsem se rozhodl, že prodám můj supersport a místo toho zakoupím nějaké endruro, abych se mohl zase po dlouhé době prohnat terénem. V té době jsem se seznámil s Olafem, který měl perfektně vyšperkované ARO 10.4 a tak jsme občas někde zařádili. Já si ho pořád dobíral, že má Rumunský střep atd. až mi jednoho dne řekl, ať si to auto od něj půjčím a jedu si projet motokrosovou dráhu u nás za městem. To co to auto dokázalo mě totálně dostalo. Místa, kam jsem nebyl schopen vyjít pěšky nebo na mašině jsem vyjel naprosto s přehledem, ikdyž nutno říct, že po notné dávce tréningu. Po sezóně jsem se rozhodl, že na zimu mašinu prodám a jen tak zkusím koupit nějaké vozítko do terénu.



Koupil jsem nepojízdné ARO 240 na kterém jsme s kámošema brutálně zamakali, než jsme dali dohromady spojku atd. V autě byl motor 2,1 D a ta spojka tam byla nějak záhadně zbastlená. Po měsíci prací a výzkumu se spojka vyrobila nová a tak jsem vyrazil do terénu. Hned při první jízdě se samozřejmě spojka roztrhla, takže započala výroba naprosto nového typu spojky, vyrobená na zakázku na míru pro mé ARO. Až jsme vůz rozdýchali a začali řádit, tak jsme s Olafem založili ARO TEAM Břeclav a začali jezdit aspoň trošku organizovaně. Později se k nám přidal ještě Marvin s dalším vozem. Čím víc jsem jezdil, tím víc mě to bralo a pociťoval jsem, že ARO je sice super vůz, ale není stavěné na nějaké dlouhé trasy.Na triálek, brodění, kácení stromů atd. perfektní záležitost, ale že bych se s tím pustil např. do Rumunska, to bylo vcelku nereálné. A jelikož mě láká vůně dálek, tak jsem začal shánět něco zajímavějšího...



Chtěl jsem pořád nějakou offroadovou legendu, ale nebyly prachy. Před nedávnem jsem se rozhodl, že budu krapet cestovat a tak jsem prodal byt a začal pátrat po nějakém pořádném mazlíkovi. V rozhodování mezi Patrolem, Cherokeem, Landcruiserem, Defenderem, Discoverym, 4Runnerem a Pajerem to nakonec díky šťastné náhodě vyhrál na celé čáře Landcruiser KZJ 73 s motorem 3.0 TD r.v. 1994, vyloženě design for Africa :))

Mám jej teprve pár dní, takže se teprve skamaráďujeme, ale už i tak pro mě udělal hromadu práce. Budu na něj hodný a věřím, že on mi to za to vrátí svojí věrností a bezproblémovým chodem a svojí sílou v terénu :) Vyslechli jste příběh, jak se na svět zrodil další offroaďáček ... :)





Tento článek si můžete přečíst na webu Offroad Gateway
http://www.offroad.cz

Tento článek najdete na adrese:
http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=175