Offroad Gateway

Moj profil
Publikováno: Neděle, 16.05. 2004 - 23:34:26
Téma: Profily


Tak profil? No, jsem ročník 1970, slyším na jméno Tomáš (nebo Tomy) a dalo by se říct, že sem vyrost v autě. S rodičema jsme sjezdili celou republiku. Proč ne, benzin byl za 2 kačky, a mělo to v sobě velkej kus romantiky (viz veterán foto).



No a u mě samotnýho to vypuklo vlastně zvýšením povinnýho ručení, kdy padlo rozhodnutí, že vodáckej oddíl nemá šanci utáhnout pojistku za RTO autobus (ten taky projel kdeco, i po červený turistický kolem Vltavy) a začali jsme hledat, čím ho nahradit. Požadavky? Uvízt hodně lidů, utáhnout plnej vlek a nejlíp obojí najednou a hlavně i do kopce (1203 nebrat), a nestát 100vky tisíc. Po krátkém průzkumu trhu padl los na ARO 240(3) a začalo se shánět. Viděl jsem hodně šrotu okolo 50ti tisícovek a pak jeden poloviční šrot za světe div se i poloviční cenu. A protože TO po roce stání v kopřivách dokonce chytlo a jelo, tak jsem si TO dovez domů. A nastal pracovní podzim a zima, vše s jasným termínem: v červenci TO musí mít SPZetku!



A od té doby bylo možno vídat po republice (a i v blízkém východním zahraničí) soupravu s vlekem, napřed upraveným malým, a pak pořádným.



Lehce odbočím ? na těch fotkách je KOMPLETNÍ bagáž putovního tábora: lidi (bez 2) jedou vlakem a vezou si jen sváču ? to jen k těm počtům sudů někde v diskusích (tady je těch sudů kolem 20ti, samozřejmě nepivních). Technika: zadní péra jsou z Robura, ty původní AROvý šly bleskově do kytek (viz ta starší fotka).



Mezitím jsem si jen tak mimochodem pořídil barák z minulýho století na úpatí Železnejch hor, takže si hodně zaofroudím na skládkách suti a sem tam v pískovně, v zimě do rachoty vyrážím často dřív než silničáři a k tomu občas jezdím s tátou po stavbách (a to je druhý, vlastně už třetí ARO v rodině, druhý už to odneslo, ale brácha na něm pracuje :-))). To zas tahám železo místo lodí nebo bordelu. A taky sem si stihl vzít jednu báječnou ženskou, to už tak bejvá. Když se mi pak rozrostla rodina, tak jsem omezil ježdění na vodu (co tam s dětma?) a začal jezdit po offroad akcích. Bohužel času a financí není na rozdávání a skloubit všechny aktivity je docela problém. Fotkama moc posloužit nemůžu ? buď jedu, nebo fotim ? takže cizí auta...



Dám sem aspoň něco ? ale je to grabnuté z analogového videa, porucha qality nejni na přijímači!



No a na závěr profil auta (vlastně je to celý skoro víc o autě než o mě, ale vo tom to je): spolehlivej, docela silnej a přiměřeně hladovej tahoun. Do trialu to moc není, protože ta pěkně prostorná vysoká nástavba je celá ze železa a tudíž nechutně těžká. Už sem s tím měl párkrát problém, ale zatím se mi to nepovedlo položit na bok. A vzadu je něco jako ruchadlo bratří Veverků, totiž hák na tahání vleku. Jinak je to ročník 1976, v originálních dílech do r.2000(novej motor), 2002(zadní diferák sešel věkem), 2003(posilovač a komplet brzdy nový). Takže taky skoro veterán, ale pomalu mě o něj připraví tetka koroze. Zimní provoz se pozná na první pohled. Zatím to jistí hliník, třeba z toho časem udělám defendra. :-)))





Tento článek si můžete přečíst na webu Offroad Gateway
http://www.offroad.cz

Tento článek najdete na adrese:
http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=208